Tuesday, 10 January 2012

Visi & Misi- Sharifa 2012



Visi: Untuk berjaya sebagai pelajar dan juga menyumbang kepada masyarakat, dan mengharumkan nama masyarakat Melayu. Menggunakan dengan sepenuhnya bantuan yang diberikan di sekolah untuk berjaya dalam bidang akademik dan secara holistik juga.

Misi: Menggunakan dengan sepenuhnya bantuan yang diberikan di sekolah untuk berjaya dalam bidang akademik dan secara holistik juga.

Visual atau gambar tersebut menunjukkan sebuah topi tamat pengajian. Saya memilih gambar ini kerana saya ingin meneruskan pengajian saya ke universiti, dan bukan sahaja itu, saya juga ingin menyumbang ke masyarakat. Saya juga ingin berjaya dalam kehidupan saya.

Sharifa

1 comment:

  1. Saya berbangga dengan keazaman awak untuk membantu masyarakat. Ikutlah resmi padi, semakin berisi semakin tunduk. Saya pasti awak akan menjadi seorang pemimpin yang disegani.

    ReplyDelete